Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-09-13 19:53:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-14 00:41:50
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS3xJunakGazela
witam...
pytanko, czy ktoś kiedykolwiek zszedł na kolano na fazerku fzs600?? wczoraj kręciłem kółka na rondzie, a i tak jedynie szorowałem stopka po asfalcie. stopki są za długie! chociaż w tym artykule jest zdjęcie kolesia na gold wingu! to już mistrzostwo świata, złożyć się do kolana taka szafa!
może nie wychyliłem się wczoraj tak głęboko jak powinienem, a może po prostu na fazim się nie da??!??
koleś na cbr600 kładzie się na każdym zakręcie, ale jego stopki są z tylu i malusie, może dlatego na sporcie jest łatwo się złożyć na kolano, bo się leży??
a może jest forumowicz, który szorował/ła kolanem na fazim??? i podzieli się swoim doświadczeniem!!!
czekam z niecierpliwością, gdyż sezon powoli się kończy a ja chciałbym poczuć to coś!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-13 19:53:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2010-09-13 21:57:26 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
junkers13- da sie zejść Frezarką na kolanko...sam widziałem jak kolo na torze latał na kolanach, że hej!!!!...jeśli masz kołki w podnóźkach-wykręć je, jak schodzisz podnóżkami-powinieneś kolanem szorować bez problemu..kwestia lepszej pozycji na siodle-tak mi się wydaje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-13 23:38:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-14 00:41:50
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS3xJunakGazela
miki, trenowałem na sucho, tak jak na filmikach wcześniejszych,które koleżanki i koledzy udostępnili na forum, pomagają. faktycznie nie robiłem tego poprawnie. plecy krzywe, dupsko wypięte nie tak jak trzeba, i w ogóle lipa, kolega robil mi fotki, jak siedziałem na fazi na sucho, próbując ułożyć całe moje ciało do zejscia kolanem. sam zobaczyłem jak źle sie do tego zabierałem!
po wskazówkach i pomocy kolegi układałem sie jak trzeba i pojechałem na próbną jazde. właśnie wróciłem z próby na rondzie, jeździłem do o koła z pół godziny,nadgarstek boli, plecy bolą a szorowałem podnóżkiem, kolanem nie! masakra. na sucho ok, ale na żywo to nie tak chop siup, ale nie poddaję się!
jutro zobaczę czy mogę wykręcić ograniczniki, bo sam widziałem na filmiku jak koleś szaleje po united kingdom blue fazi na kolanie!! i jak nie bedzie padać to dalej bede próbować, tylko szkoda, że na rondach plączą sie auta przy okazji, rozpraszając!wrrr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-14 11:52:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
Widzę, że parcie na kolano jest ostre. Ok, tylko jaki jest tego sens na motocyklu turystycznym, który jest do tego kompletnie nieprzystosowany? Żeby zapierdzielać konkretnie po winklach nie trzeba zwieszać dupska i szorować kolanem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-14 19:00:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-05 22:23:06
Posty: 131
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
Delta81 napisał(a):
Widzę, że parcie na kolano jest ostre. Ok, tylko jaki jest tego sens na motocyklu turystycznym, który jest do tego kompletnie nieprzystosowany? Żeby zapierdzielać konkretnie po winklach nie trzeba zwieszać dupska i szorować kolanem.


Delta dobrze prawi, trzeba było sporta kupić np Thundercata :wink: , a nie męczyć Fazerka :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-15 19:00:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-14 00:41:50
Posty: 16
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS3xJunakGazela
udało mi się!!!! pierwsze dotkniecie na fazerku!!


a przedmówcy, marceli i delta81 nie macie racji! kolano pomaga wejsc w zakret lepiej i bezpieczniej! nawet jesli moto jest do turystyk! moze fazer nie urodził się do rajdów, ale też daje rade. wpadając w zakręt powyżej już stówki, bez balansu ciałem na moto, czyli kolanem, w dość ostry zakret, można nieźle zostać potraktowanym przez bezlitosne prawa fizyki!!! a wiadomo, ze mało kto lata fazerem poniżej 160km/h!!!
jeśli nie próbowaliście jeszcze, chociaż wątpie, to próbujcie do skutku!fajna sprawa.
oglądałem program na tvn turbo o kolanie, bez kitu jak stracenie dziewictwa, super adrenalina!
polecam. pomogło mi na youtubie 'mcn knee down guide', facet ładnie tam tłumaczy, trenują na rondzie. polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-15 19:52:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Ale... to o czym mówisz, to co innego niż dotknięcie kolanem. Sam styk kolana z asfaltem to nie jest rzecz niezbędna. Rzekłbym nawet... mało istotna. Balans ciałem to balans ciałem. Kolana nie trzeba wystawiać na 3m w bok. Kumple moi byli na Rykach z Badziakiem i tam jeszcze jednym typkiem - Panem Andrzejem, który miał ponad 60 lat (nie wiem, jak nazwisko). Pan Andrzej - były zawodnik kręcił takie czasy, że golił wszystkich jak brzytwa jajca (na Gixerze 3/4 K2 i F4i sport moich kumpli xD, bo swojego moto nie przywiózł). Właśnie o mówił, żeby nie wytawiać tak kolana, jak idiota, bo to wcale nie pomaga i sam też miał praktycznie noge przy motocyklu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-16 23:38:50 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
[ img ]

[ img ]




A to i tu wrzuce bo obiecałem kiedyś, że wrzuce foty z ronda jak już w końcu sie uda.

Na początek, tak zeby poczuć o co w ogóle w tym chodzi, rondo to ciekawa zabawa. ;]




generalnie mam jedną rade - nie koncentrować sie na złożeniu, przeciwskręcie czy kolanie - patrzec przed siebie i krecić kólka co raz szybciej i szybciej i szybciej i wtedy nagle słychac hrrhrhrhr i zbaieracie noge w pierwszym odruchu :P


A potem przy każdym kółku co raz bardziej sie to czuje.


A i jeszcze jedno, pewnie że kolano nie znaczy najszybszy i najlepszy sposób pokonywania winkli zwłaszcza na drodze publicznej. Ale chyba daje najwięcej radości hehe ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-16 23:55:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Leś, które to rondo u nas? :wink: Ja w wakacje prawie pozamykałem opony,(zabrakło może z 1-2mm) dzisiaj próbowałem w Lbn na rondzie, ok. 0,5 cm zabrakło,ale momentami czułem jakby się koło zaczynało uślizgiwać i nie chciałem przegiąć :p ciśnienie mam 2,2p i 2,7tył ,dobre czy trochę za wysokie z tyłu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-17 08:26:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
desable napisał(a):
Ale... to o czym mówisz, to co innego niż dotknięcie kolanem. Sam styk kolana z asfaltem to nie jest rzecz niezbędna. Rzekłbym nawet... mało istotna. Balans ciałem to balans ciałem. Kolana nie trzeba wystawiać na 3m w bok. Kumple moi byli na Rykach z Badziakiem i tam jeszcze jednym typkiem - Panem Andrzejem, który miał ponad 60 lat (nie wiem, jak nazwisko). Pan Andrzej - były zawodnik kręcił takie czasy, że golił wszystkich jak brzytwa jajca (na Gixerze 3/4 K2 i F4i sport moich kumpli xD, bo swojego moto nie przywiózł). Właśnie o mówił, żeby nie wytawiać tak kolana, jak idiota, bo to wcale nie pomaga i sam też miał praktycznie noge przy motocyklu.


Dokładnie, na radomiu też mi tak tłumaczył gościu co latał w mistrzostwach Polski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-17 11:42:20 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-23 19:33:48
Posty: 489
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Yaco napisał(a):
Leś, które to rondo u nas? ciśnienie mam 2,2p i 2,7tył ,dobre czy trochę za wysokie z tyłu?



Rondo na pancerniaków :D
Jeśli czułeś, że "ucieka" Ci tylne koło to być może opony miałeś za słabo dogrzane, trzeba było trochę odkręcić i dogrzać :P Na mokrej nawierzchni tez Ci będzie uciekać koło :wink: Opony bardzo ważna rzecz, jeśli przeglądasz lubelskie forum to tam jeden kolega miał "dobre" gumy, ale 3 letnie co skłoniło go do szlifa.
Ciśnienie: wg książki do kota przód 2.2 tył 2.6
Jeśli ktoś jeździ ostrzej (no np ja :mrgreen: ) to osobiście biję 2.8
Choć jeśli mnie "denerwują" znajomi mówiąc, że kot na koło nie idzie, to mu trochę spuszczę ciśnienie i pokazuję , że idzie 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-17 11:52:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
Yaco napisał(a):
ciśnienie mam 2,2p i 2,7tył ,dobre czy trochę za wysokie z tyłu?


ale na dobrze rozgrzanej oponie czy zimnej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-17 13:02:51 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
tzn. ostatnio sprawdzałem i tyle było jak latałem i trochę postał,więc na zimnej. Na torze jeszcze nie latałem i takie ciśnienie mam normalnie do jazdy. A na tym rondzie co próbowałem to wcześniej trochę oczywiście polatałem ,żeby rozgrzać opony.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-17 14:49:28 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
1. Ciśnienie na zimnych u mnie 2.3 przód 2.7 tył.

2. Opony musisz rogrzać porzadnie, przynajmniej 20 minut jazdy + ze 4 razy cała długość pancerniaków jeździłem węzykiem + około 10 kółek po rondzie i dopiero maksymalne złożenia.


3. Rondo na pancerniaków, pierwsze od wjazdu z wiaduktu. ważne jest też wyprofilowanie drogi. To rondo ma 2 miejscahc w których dotkniesz bez problemu.

Dziś pojechałem i przejeżdzalem ponad połowe. Musiłabym ci wytłumaczyć jaką trajektorie złapać.


4. pozycja pozycja pozycja + prędkość ;] fazerem jest trudniej z dupozwisem zrobisz ale po co ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-17 14:53:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Dzisiaj i ja byłem na Pancerniaków;P Właśnie na tym Pierwszym, bo drugie to tam za dużo piachu i chyba mniejsze jest. Przytarłem podnóżkiem(tym wkrętem),ale opony w lewo nie zamknąłem z 1mm brakuje.. No dzisiaj porządniej opony rozgrzałem i było lepiej :) Jak tylko pogoda będzie pozwalać to będę ćwiczyć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org