Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-29 15:25:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-05 22:23:06
Posty: 131
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
Filtr powietrza to można czyścić, ale K&N (sportowy), ale żeby zwykły filtr prać :shock: :?:

zobacz też czy nie masz baku przerdzewiałego, jak tak miałem, moto długo stało nie używane. Dziurka była tak mała, że nie było jej widać, a bak od spodu lekko mokry był, zakleiłem to metalem w płynie i trzyma solidnie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-29 15:25:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-29 15:58:14 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1726
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: XT1200Z
Nie zwykły papierowy. W kocie jest inny chyba ze ktoś juz włożyl papierowy wtedy sie nei pierze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-29 16:34:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
MR POTATO napisał(a):
Delta81 napisał(a):
MR POTATO napisał(a):
Kolego a co to kosiarka ze sie filtr pierze??


Mr. kartofel przeczytaj najpierw serwisówkę, dopiero pisz.


tak przeczytalem, mam w domu, ale filtru bym nigdy nie pral. Nigdy nie pralem i nigdy pral nie bede. Ja zawsze wymieniam na nowy, ale wolnoc Tomku w swoim domku. Pozdrawiam


no to niewiele zrozumiałeś z czytania
ale kupuj za każdym razem nowy jak ci nie szkoda hajsu
filtr gąbkowy się czyści w wodzie z płynem np. do naczyń i nasącza olejem,
zresztą u mnie w ducu też są filtry gąbkowe i robi się to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-29 22:10:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
Cytuj:
no to niewiele zrozumiałeś z czytania
ale kupuj za każdym razem nowy jak ci nie szkoda hajsu
filtr gąbkowy się czyści w wodzie z płynem np. do naczyń i nasącza olejem,
zresztą u mnie w ducu też są filtry gąbkowe i robi się to samo.


Zrozumialem wiecej niz myslisz, a filtru pral nigdy nie bede!!!!!!! 50zl na sezon za filtr to nie jest straszny wydatek. Na moto i na serwis nigdy zalowal nie bede, ale nikt wam nie kaze tego robic. Widzisz ja dobrze wiem ze ludzie piora tą gąbke. Sam dwa razy upralem w kosiarce filtr dokladnie tak jak na pisales, ale w moto tego nie zrobie, bo nie i tyle!! Prosze wiec nie rob ze mnie ciemniaka, to jest moja wola co ja robie i bynajmniej nie jest to nic zlego, a wrecz przeciwnie, a forum jest po to zeby probowac komus pomoc, a w tym przypadku chcialem chlopakowi cos poradzic ale za to zostalem zjechany za co bardzo dziekuje!!!!!

BTW: jesli ktos potrzebuje używane filtry powietrza do kota to chetnie oddam w prezencie. Nie byly prane wiec sie nadaja. Pozdrawiam

Delta81 mam nadzieje ze dasz juz spokoj z ta dyskusja. Lepiej cos poradz chlopakowi odnosnie tego spalania bo mu zlopie wiecej niz moje auto


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 11:32:50 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Ja proponuję autorowi wątku skoczyć do serwisu. Naprawią co trzeba, a koszt usługi zwróci się po 1000 km.

I nie zapomnij pochwalić się, co było nie-tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 11:40:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
MR POTATO napisał(a):
Delta81 mam nadzieje ze dasz juz spokoj z ta dyskusja. Lepiej cos poradz chlopakowi odnosnie tego spalania bo mu zlopie wiecej niz moje auto



Jasne, że dam spokój, ale nie znoszę jak ktoś wciska ciemnotę, że nie można - jak można.

Odnośnie spalania chłopaki już wszystko powiedzieli. wyjąć gaźniki - wyczyścić - ustawić skład mieszanki - zsynchronizować i po kłopocie. a i najważniejsze mieć czysty filtr powietrza...
dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 12:16:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
barczjano1988 napisał(a):
proszę o porady......

mało prawdopodobne aby to brudne gaźniki były powodem.
kot nie przepali tak dużej ilości paliwa w normalnych warunkach. Normalnie pali od 5,5 do 6,5. 10 litrów to przepaść, kadziłbyś jak stary diesel i strzelał jak bateria artylerii.
Brudne i zapchane gaźniki raczej zubożą mieszankę niż wzbogacą. Brudny filtr powietrza normalnie obetnie moc i tyle, maks jeden litr w górę bo będziesz wyżej kręcił.

moje typy to:
zapieczony zacisk hamulcowy
awaria układu zapłonowego
uszkodzony zawór(y) przelewowe w gaźniku.
brak kompresji

raczej nie pomogłem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 12:56:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
wiesz co sproboj z jakims kolega postawic moto na stopce a potem go przechylic z calej sily na stopke zeby jeden mogl kolem przekrecic. Tak najlatwiej chyba bedzie te zaciski sprawdzic. No i sprawdz ten bak zdejmij obejz czy gdzies nie masz mokro pod nim tak jak kolega wczesniej wspominal. To az niemozliwe ze tak duzo wahy podaje na cylindry i nie masz zadnego pogorszenia dynamiki i Ci nie kopci lub sie nie dusi. Powiedz jeszcze jak z odpalaniem na zimno??? odpala na dotyk czy musisz krecic?? Kumplowi pali 8 i juz czuc ze jest cos nie tak szczegolnie jak odpala to musi zakrecic pare razy i sie z dolnych obrotow zbiera jakby na ssaniu jechal, czyli inaczej mowiac wlasnie musi sie zastanowica potem idzie normalnie na wyzszych obrotach. U niego podejrzewamy problem z gaznikami, mimo ze ma czyste, wyregulowane i zsynchronizowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 13:41:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
jakby miał zapieczony zacisk, to by pewnie widział jak mu się z klocków dymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 14:13:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Delta81 napisał(a):
to by pewnie widział jak mu się z klocków dymi


jak mu pali 10-11 to kopcenie z wydechu też powinien zobaczyć
może opiera nogę na hamulcu...?

nie widząc kota, to wróżenie z fusów... bo to może być np moduł albo któryś czujnik który mu opóźnia zapłon powyżej max i zamiast mocy ma ogień w kolektory...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 15:44:32 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
MR POTATO
ja chętnie przyjmę Twoje filtry:) w moim jakaś osa dziurę wyżarła i zaniedługo by się nadawał do wymiany:) jak mają Ci leżeć to chętnie przygarnę:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 15:51:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
thundercat_98 napisał(a):
MR POTATO
ja chętnie przyjmę Twoje filtry:) w moim jakaś osa dziurę wyżarła i zaniedługo by się nadawał do wymiany:) jak mają Ci leżeć to chętnie przygarnę:D



Nie ma problemu, tylko gdzie jest ten Mikolow??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-30 21:15:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-27 12:23:24
Posty: 32
Lokalizacja: Włocławek
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
drodzy koledzy po pierwsze dziękuje za pomoc i zainteresowanie

zacisk napewno nie trzyma

bak jest cały bo sprawdzałem

odpalanie bez problemu odrazu łapie jak jest zimny to chodzi bardzo nie równo i ma bardzo niskie obroty ale po 1 min wszystko juz jest ok normalne obroty a gaz się nie przymula w czasie jazdy wygląda to tak ze jak przycisne to chwilke musi się zastanowić zwłaszcza jak jade na niskich obrotach ale nie jest to jakoś niewiadomo jak długo kopcić nie kopci nie widziałem ani razu jakiegos dymku...... ogólnie dziwna sprawa jest dynamiczny na obroty się wkręca dobrze i od 8 ciągnie jak głupi....... oprucz spalania niema innych objawów które mogły by pomóc odkryć przyczyne.. :/

p.s. co do serwisu to mam bardzo daleko i niewiem czy jest sens taki kawał jechać :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-31 01:10:48 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Mam więc nową koncepcję: źle liczysz spalanie. Możliwe, że jest prawidłowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-31 08:36:29 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-06 07:27:01
Posty: 31
Lokalizacja: okolice Mszczonowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600
A może masz licznik który pokazuję w milach :twisted: i na sto mil te 10l było by całkiem OK!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org