Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-10-08 13:17:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-10-08 13:07:22
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Witam. Jestem na etapie kupna wyżej wymienionego motocykla. Znalazłem pewien egzemplarz w dobrym stanie wizualnym i technicznym jednak jest pewne "ale". Mianowicie, na śrubach zacisków z przodu są zaznaczone kropki co wskazuje moim zdaniem, że całe przednie zawieszenie było wymieniane. Obawiam się, że mógł zaliczyć dzwona. Po przejechaniu się jednak motocykla nie ściąga na żadną ze stron i jedzie prosto. Druga sprawa to dość ciężkie obracanie się tylnego koła na biegu jałowym, kiedy motocykl jest na podnóżce centralnej. Nie wiem co może być przyczyną. Dodam że napęd jest do wymiany, czy to może być powodem utrudnienia w obracaniu się koła? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-08 13:17:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2012-10-08 13:28:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
To, że ktoś ma poznaczone zaciski wcale nie oznacza, że wymieniał zawieszenie. Poza tym nawet jeśli je wymieniał nie oznacza to, że motocykl jest do skreślenia. Ja rozumiem, że każdy chciałby kupić moto jak salonowe bez ryski z 15tys przebiegu i najlepiej za 6tys...
Co do obracania się koła. To może być albo łańcuch - trzeba ściągnąć pokrywę zębatki i sprawdzić co tam słychać. Może to być zacisk hamulcowy, w którym zapieczone klocki nie odbijają, może to być łożysko koła...
Parę rzeczy jest do sprawdzenia, ale raczej będzie to jakaś pierdoła ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-09 10:03:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Co do obracania tylnego koła: przyczyna może być najzwyklejsza na świecie - koło krzywo przykręcone i to od tego należy zacząć sprawdzanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-09 10:21:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
michal.m napisał(a):
Co do obracania tylnego koła: przyczyna może być najzwyklejsza na świecie - koło krzywo przykręcone i to od tego należy zacząć sprawdzanie


A sprawdzić można łatwo: przejedź się kawałek na tylnym kole - jak nie leci prosto znaczy trzeba wyrównać tylną oś :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-09 12:14:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
snowak1 napisał(a):
A sprawdzić można łatwo: przejedź się kawałek na tylnym kole - jak nie leci prosto znaczy trzeba wyrównać tylną oś :)

Hahahahahahah najlepsza rada ever! :D MISTRZ! :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-15 13:12:37 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
trudne obracania tylnego koła
-nowe klocki
-za mocno zaciągnięty łańcuch
-czasem ludzie na siłę wkładają szersze.opony (serio nie ma śmiechu)
-zostane łożyska lub już mocno wyeksploatowane
-koło krzywo ustawione też może być
-za mocno skrócona oś (są niby dystanse ale klucza dynamometrycznego nie użyto)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rider40


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org