Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 13:48:44 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2009-07-17 18:35:36
Posty: 206
Lokalizacja: Oborniki
Płeć: Kobieta
Obecne moto: CBR 1000 RR sc59
Literek daje komfort psychiczny, że ma sie spory zapas mocy ale według mnie 98 koni jakim dysponuje fazi na nasze drogi wystarcza i nigdy nie miałam problemu czy zdąże coś wyprzedzić czy nie.
Poza tym przy każdej jeździe trzeba myśleć i jak nie ma miejsca do wyprzedzania to sie nie pchać na hama, bo świat jest pełen złośliwych i bezmyślnych kierowców, którzy za nic mają nasze życie i nawet literek tutaj nie pomoże... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-08-10 13:48:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 14:02:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-04-02 16:02:37
Posty: 262
Lokalizacja: NEL / TOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TDM 900
Delta81 napisał(a):
zimny13 napisał(a):
Nie lubię gdybać zdążę czy nie.


Fazerem jeździłeś i gdybałeś? Trza było nie spać :lol:
bez przesady fazi to nie MZ-ta, trochę mocy ma trzeba umieć ją wykorzystać



FZS 600 do 3000obrotów nie jechał, a ja nie lubie w mieście (gdzie najczęściej jeżdżę) kręcić silnika.
Każdy niech jeździ jak lubi byle bezpiecznie!
Co do gdybania to gdy jeździłem Fazerem byłem pewien że zdążę.
Ale teraz chwilowo jeżdżę Bandytą i tutaj niskie obroty w mieście dużu lepiej się spisują, ale gdy wyskoczę na traskę to już nie jest to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 14:44:01 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1726
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: XT1200Z
zimny13 napisał(a):
FZS 600 do 3000obrotów nie jechał, a ja nie lubie w mieście (gdzie najczęściej jeżdżę) kręcić silnika.



To wcale nie jest do tego wymagana pojemność 1 L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 15:50:22 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-04-02 16:02:37
Posty: 262
Lokalizacja: NEL / TOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TDM 900
a może dlatego chcę litra bo tak wypadło, że pierwszym motocyklem po dłuższej przerwie była poczciwa FZR600 (ponad 90kucy) i potem jeszcze dwie 600-tki a każda tak naprawdę wolniejsza. Czas na 1dm3 a Fazer 1000 mi się strasznie podoba.
Poza tym biorąc po uwagę moje doświadczenie z samochodami zauważyłem: im mam mocniejsze auto tym jeżdżę wolniej i rozsądniej, a moc już kilka razy przydała się mi do uniknięcia kolizji.


Ostatnio edytowano 2009-08-10 15:56:28 przez zimny13, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 15:55:23 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2008-01-18 13:29:15
Posty: 315
Lokalizacja: Raszyn W-wa P-no
Cóż, jak ja pierwszy raz się przysiadłem na R1 po prostu się zakochałem, kiedy pierwszy raz się przejechałem nie mogłem spać po nocach i po krótkim czasie spieniężyłem poprzednie moto i kupiłem swój wymarzony sprzęt.
Teraz nie wyobrażam sobie innego motocykla (przynajmniej na razie).
R1 to bardzo lekki i zwrotny sprzęt, na nim się nie męczę –dla mnie jest porostu idealny. To prawda że dużo pali i jest cholernie drogi w utrzymaniu (opona 5-6 tyś. Km max) ale co z tego, nie kupiłem go dla oszczędności. Jeżdżę nim do pracy i na wypady i szczerze mnie wali co ktoś naskrobie w artykule czy co sobie myśli. Nie wykorzystuję jego potencjału w 100% bo najnormalniej w świecie nie ma gdzie (nawet 600 nie wykorzystuje się w 100% na drogach publicznych) a tor w naszym kraju to coś abstrakcyjnego. Klasa 250 czy skuter to dla mnie przemieszczacze choć są ludzie, którzy je pokochali i nic do nich nie mam.
Motocykl to nie tylko środek lokomocji a jeśli ktoś tak twierdzi nie jest prawdziwym motocyklistą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 16:51:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Ewka nie raz zdarzyło mi się serwisować małą faze, niestety ten motocykl nie ma zupełnie dołu, jak nie ma 6 tys obr to nie jedzie. Ale to moje subiektywne porównanie do r6, yzf600R, cbr f4, ale napewno wygrywa z xj 600 :P

A czym się różni liter od 600tki?:> przyspieszenie od 0-200 bardzo zbliżone, v max też podobny, choć w litrach troszku większy, według mnie sensowniej mieć litra, spalanie większe, ale bezpieczeństwo nagłej ucieczki, przyspieszenia. Masa o jakieś 10-20 kg nawet nie, wystarczy popatrzeć na r1 czy fireblade.

Temat jałowy, ale po to forum by dyskutować. Jak ktoś chce to się zabije w trampkach, albo na rowerze, nie wsiadając na motocykl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 20:19:13 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2009-07-17 18:35:36
Posty: 206
Lokalizacja: Oborniki
Płeć: Kobieta
Obecne moto: CBR 1000 RR sc59
Wojt@s dlatego właśnie 600 nie nadaje się dla ludzi leniwych bo trzeba często mieszać biegami ale jak nie sprawia to komuś kłopotu i się umie to robić to nie ma problemu z odejściem przy wyprzedzaniu... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 20:36:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Ja w tym temacie nie będę zabierał zbytnio zdania, gdyż każdy ma swój rozum i wie na czym mu jeździć ( lub wozić się ) najlepiej. Ja biegami mogę sobie mieszać, bo nawet to lubię i 600ccm wystarcza w zupełności, choć jak niektórzy napiszą pewnie tylko na razie, a na następne moto marzy mi się zx6 636 '05 i nie ciągnie mnie do litra, a winkle na sportowej 600ccm i 1000ccm bierze się podobnie :wink:
No a wracając do samego artykułu napisany ciekawym językiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 20:49:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Domel ja jeździłem litrami i wolę 600 typu yzf 600R który ma dół i dobre prowadzenie i to wystarcza.

Ewka uwierz niestety na fazerze jest to bardzo odczuwalne, spróbuj na r6 się przejechać, poczujesz różnicę dołu. Polecam!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 20:55:02 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2009-07-17 18:35:36
Posty: 206
Lokalizacja: Oborniki
Płeć: Kobieta
Obecne moto: CBR 1000 RR sc59
Wojt@s jeździłam na r6, r1 i FZ1 i jest różnica bez dwóch zdań ale mi fazer w zupełności wystarcza na nasze drogi poza tym jest o wiele praktyczniejszy i wygodniejszy niż r6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 21:03:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-07-22 21:51:17
Posty: 18
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazerek
prawda do bólu nie ma co


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-10 22:01:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Nie ma złych motocykli... są tylko źle dobrane ;)

Autor artykułu pisał o umiarze przy zakupie pierwszego moto i przy poszukiwaniu motocykla użytkowego. Jeśli szuka się ekonomicznego i praktycznego sprzęta, to litrowy supersport jes bezsensu. To jak kupowanie jako podstawowego środka lokomocji Porsche. Można? Można! Tylko po co? Zakupów z kobitką nie zrobisz, o dzieciach nie wspominam.
Litr jako pierwszy motocykl? To chyba retoryczne pytanie? Oczywiście spotka się wyjątki potwierdzające regułę i komuś uda się przeżyć :D
Autor ma rację, wiele osób kupuje minimum 100 konną sześćsetkę, na pierwsze moto, by zaspokoić ambicje i dobrze "wypaść".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-11 01:18:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
t_racer_ zgadzam się w 100% i dodam ,że u nas motocykl jest częściej narzędziem lansu niż środkiem transportu. Wystarczy pojechać do Niemiec gdzie na ulicach miast królują nakedy ,a plastiki można raczej spotkać rzadko. Tam motocykle to środek transportu i na nikim sportowy litr nie robi wrażenia. Myślę ,że polskie społeczeństwo musi dorosnąć do tego( i ja też :) ).Chyba tak się stanie w momencie gdy 2oo spowszednieją do bólu i każdego będzie na nie będzie stać.
Na koniec ciekawa sytuacja:
Na stacji benzynowej podchodzi do mnie gość i pyta :

gość: ile to ma pojemności?
ja: 1000
gość: a ile koni?
ja: 120
gość: łeee
odwrócił się poszedł
Teraz takim typom mówię ,że ma 250KM i wyciąga 350km/h.
Tak dla jaj. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-11 08:28:51 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Ojoj zostałem zdisowany :lol: I sobie i tak kupie to na co mam ochote, nikt mi nie będzie mówił na czym mam jeździć :roll: Po co mam się męczyć na motocyklu który daje dużo radości - bo mi każde daje dużo radości - ale nie jest spełnieniem gdzieś skrywanych marzeń z czasów dzieciństwa :mrgreen:


i jak bede chciał to sobie kupie Hayabuse i bede nią jeździł do Tesco w każdą niedziele :roll:


Z jednej strony wszyscy są tolerancyjni i przyjaźnie nastawieni do siebie a z drugiej każdy jeden chce drugiemu dziure w boku wywiercić. Mało nam, że toczymy wojne z puszkami - jeszcze sie trzeba żreć między sobą - koniecznie :mrgreen: DOŚĆ PANOWIE SZLACHTA :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-08-11 10:17:34 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-04-06 14:46:35
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak...
A mi się artykuł podobał. Można dyskutować o pewnych szczegółach, ale przesłanie jest jasne. Swoją drogą zgadzam się, że w Polsce najważniejsze jak moto wygląda, ile ma koni, a mniej ważne jak jeździ.

Sam szukałem pierwszego moto kierując się wygladem (może nie tyle liczbą koni) i na szczęście wybór padł na SV-kę, chociaż jak teraz patrzę to lepiej zaczynałoby mi się na FZ6.

A tak na marginesie to latałem wcześniej SV 650 i zamieniłem na FZ6 600 - posypały się pytania w moją stronę: "ale jakże to, zamieniłeś 650 na 600? LYTRA trza było brać".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org